ایجاد بستر رسانه‌ای مشترک در بریکس

  • ۳ مرداد ۱۴۰۳
  • 208

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: اجلاس جوانان بریکس در مورد ایجاد بستر رسانه‌ای مشترک بحث می‌کند.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، مدیش پریخ، رئیس هیات هندی رویداد جوانان بریکس اظهار کرد: شرکت‌کنندگان دهمین اجلاس جوانان بریکس که در اولیانوفسک آغاز می‌شود، در مورد ایجاد پلتفرم رسانه‌ای مشترک بحث خواهند کرد.

او گفت که پلتفرم رسانه‌ای جوانان بریکس موضوع کلیدی در بحث‌های آینده خواهد بود.

پریخ بیان کرد: این پلتفرم به جوانان فرصتی برای برقراری ارتباط با جوانان سایر کشورهای بریکس، جست‌وجوی پروژه‌های آموزشی، یافتن بورسیه برای دوره‌های کارآموزی و یادگیری در مورد برنامه‌های دولتی می‌دهد.

وی افزود: همچنین اخباری در مورد رویدادهای بریکس در کشورهای بریکس منتشر خواهد شد که به شکستن مرزها و شکستن کلیشه‌ها در مورد سایر کشورها کمک می‌کند. بنابراین بستر بسیار مهمی برای پر کردن شکاف فرهنگی در کشورهای بریکس خواهد بود. ما جوانان هندی می‌توانیم به این پلتفرم کمک کنیم و مشتاقانه منتظر شرکت در گفت‌وگو اجلاس جوانان بریکس هستیم.

به گزارش پریخ، بحث درباره ایده ایجاد بستر رسانه‌ای جوانان بریکس از سال گذشته آغاز شد و روند شکل‌گیری آن هم اکنون در حال انجام است و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

بیزنس نوشت: اجلاس جوانان بریکس ۲۲ تا ۲۶ جولای در شهر اولیانوفسک برگزار می‌شود. هیات هندی متشکل از رهبران جوان از سازمان‌های غیرانتفاعی مختلف، شرکت‌ها، انجمن‌های سیاسی و کسب و کار است.

ثبت دیدگاه

ثبت