پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک ملت بابت بروز اختلال موقت در برخی از سامانه های این بانک از مشتریان عذرخواهی کرد.
به گزارش بانکمردم و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، کارشناسان این بانک در تلاشند تا این اختلال ها را که ناشی از مسائل فنی است به سرعت رفع کنند و سامانه های یادشده مجددا به مدار برگردند.
بر اساس این گزارش، بانک ملت از تمامی مشتریان بابت صبر و شکیبایی تا رفع این اختلال ها قدردانی کرد.
معاون فناوری اطلاعات بانک ملت هم گفت: تا ۴۰ دقیقه تا یک ساعت آینده مشکل ایجاد شده در این بانک به صورت کامل رفع خواهد شد.
به گزارش تسنیم، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: از مشتریان بانک ملت به دلیل اختلال زیرساختی عذرخواهی میکنم.
وی افزود: از حدود ساعت 12:40 این مشکل پیش آمده و همکاران بهشدت مشغولند که مشکل در اسرع وقت حل شود.