گلایه یکی از سپرده گذاران ثامن در برخورد مسئولان شعب با مردم

  • ۶ شهریور ۱۳۹۶
  • 1173

پایگاه خبری بانک مردم:  یکی از سپرده گذاران موسسه ثامن، با نقد برخورد نامناسب مسئولان شعب این موسسه در مواجهه با مردم، این رفتار را خلاف کرامت انسانی دانست و تاکید کرد که کسری بودجه نقدی موسسه ارتباطی به سپرده گذاران ندارد.به گزارش بانک مردم، ایرنا نوشت: وی که خواست نامش ذکر نشود، در یادداشت ارسالی خود آورده است: در ماه های گذشته و پس از مشکلاتی که در ارتباط با موسسه اعتباری ثامن بوجود آمد، به سپرده گذاران گفته می شود که باید برای بانک شدن ثامن یا ادغام در موسسات دیگر باید صبر کنند تا آن منابع به پول تبدیل شود و مردم بتوانند مطالبات خود را پس از آن دریافت کنند.همچنین به سپرده گذاران گفته می شود که درخواست پول خود را همراه با مدارک مستند و مستدل بر نیازمندی و بدبختی ارائه کنند تا طی بررسی های بعدی و تایید صحت نیازمندی و موافقت نهایی، بعدها اندک اندک مطالباتشان را دریافت کنند.این در حالیست که حتی سود سپرده ها هم بانوبت تعیین شده قبلی آن هم در صورت وجود پول ، روزانه و آن هم حداکثر از موسسه مبلغ پانصد هزار تومان و از خودپرداز ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می شود که البته اکثراً هم پولی نیست و باید چندین بار و در طی چندین روز رفت و آمد شاید بتوان برداشت داشت.این سپرده گذار ثامن تاکید کرد: این در حالیست سپرده گذاران در ازای قرارداد اولیه با موسسه، در سود و زیان و یا دخالت در نحوه سرمایه گذاری موسسه نبوده اند و بنابرین کسری بودجه نقدی موسسه ارتباطی به سپرده گذاران ندارد.همچنین در مورد اعلام نیازمندی و بدبختی آن هم مستند و با مدرک برای دریافت وجه، خلاف کرامت انسانی، خلاف نص آیه قرآن کریم و حتی خیانت در امانت است و بهداش و سلامت روحی و روانی جامعه را به خطر می اندازد.

ثبت دیدگاه

ثبت