استقبال علاقمندان از موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز

  • ۶ فروردین ۱۴۰۳
  • 192

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: موزه بانک ملی ایران از ابتدای ایام نوروز تاکنون روزانه پذیرای بیش از یک هزار نفر بازدید کننده بوده است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علاقه مندان و بازدیدکنندگان می‌توانند در بازدید از موزه بانک ملی ایران از نزدیک ضمن مشاهده سیر و تحول بانکداری در ایران و همچنین اشیای نفیس و قدیمی آن، از آثار فاخر متعلق به ادوار مختلف تاریخی و سبک‌های مختلف هنری موزه بازدید کنند.

همچنین در این موزه، اشیای قدیمی و با ارزشی شامل آثار هنری، سکه و نشان یادبود، اسناد و تاریخچه بانکداری، صنایع دستی و... به نمایش گذاشته شده است.

 برپایی سفره هفت سین، ایجاد موقعیت عکاسی، اجرای برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان با هدف آشنایی با تاریخچه پول و بانکداری از جمله برنامه های موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز است.

گفتنی است، موزه بانک ملی ایران در این ایام میزبان مدیران و مسئولان، هنرمندان، ورزشکاران، تعداد زیادی از گروه های گردشگری و همچنین کارکنان بانک در شعب شهرستان ها بوده است.

موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز از دوم تا یازده فروردین ماه و از ساعت 10 صبح الی 16 واقع در تهران، خیابان فردوسی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

ثبت دیدگاه

ثبت