دستاورد جدید بانک صادرات؛ ​سرمایه‌گذاری ماندگار برای آینده

  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
  • 181

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: حفظ گونه‌های جانوری، تغییرات اقلیمی، احداث تصفیه‌خانه برای مدیریت منابع آبی و... سبب شد تا تسهیلاتی ویژه محیط‌زیست راه‌اندازی شود.

به گزارش بانک مردم و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، با اشاره به آماری نظیر تبخیر سالانه 270 میلیارد متر معکب بارندگی، در خطر قرار گرفتن 28 گونه جانوری و وجود 13 مخاطره مستقیم محیط‌زیستی، بر ضرورت توجه، حمایت، آموزش، فرهنگ‌سازی، بازسازی و بهسازی ساختار محیط‌زیستی کشور و ضرورت سرمایه‌گذاری ثابت آن تأکید کرد.


سرمایه‌گذاری ماندگار از سوی بانک محیط‌زیستی کشور

سلاجقه در ادامه به سرمایه‌گذاری بانک‌ها در زمینه محیط‌زیست اشاره کرد و آن را «ماندگارترین نوع سرمایه‌گذاری» مطرح کرد و گفت: این سرمایه‌گذاری با ارزش افزوده بسیار بالا برای نسل‌های آینده است و با عنایت به عقبه قدرتمند و مدیریت کارآمد بانک صادرات ایران، آن را انتخاب کردیم.

عکس-2.jpg


دغدغه‌مان اجرای پروژه‌های سبز است

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز، امضای تفاهم‌نامه با سازمان حفاظت محیط‌زیست را آغاز ریل‌گذاری برای توسعه و اجرای طرح‌های سبز در کشور مطرح کرد و بیان داشت: همه ما به طور مستقیم با محیط‌زیست در ارتباط بوده و یکی از فاکتورهایی که باید بسیار به آن توجه کنیم، حفظ آن است.

وی افزود: بر این اساس با توجه به آنکه بالغ بر 620 هزار میلیارد تومان از تأمین مالی بانک در حوزه‌های مختلف است، بخشی از آن را به صورت ویژه در حوزه محیط‌زیست، به کار خواهیم گرفت.


گفتنی است در مراسم امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران و صندوق محیط‌زیست، مهدی اقبالی‌راد، عضو هیئت‌مدیره و محمد وطن‌پور معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران و علی عبدی‌زاده، مدیرعامل و نیکنام هوشیار، رئیس هیئت‌مدیره صندوق ملی محیط‌زیست حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

ثبت