اعتبارسنجی مشتریان بانک رسالت از طریق سامانه مرآت

  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
  • 3665

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم:  اعتبارسنجی مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت از طریق سامانه مرآت انجام می شود.
 به گزارش بانک مردم، اعتبار سنجی مشتریان در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همواره جزو ضرورت های اولیه پرداخت تسهیلات است.
اعتبار سنجی مشتریان درخواست کننده تسهیلات بدین منظور صورت می پذیرد که بانک پرداخت کننده از بازگشت تسهیلات اعطایی به مشتریان اطمینان خاطر پیدا کردن کند.به همین منظور و بر اساس بخشنامه های بانک مرکزی اعتبارسنجی پیش از پرداخت تسهیلات در کلیه بانکها و موسسات مالی و اعتباری الزامی بوده و نتیجه این اعتبار سنجی باید نقشی موثر در زمینه پرداخت و یا عدم پرداخت تسهیلات به وام گیرنده باشد.بانک قرض الحسنه رسالت اخیراً اقدام به راه اندازی سامانه مرات کرده که بر اساس آن مشتریان پیش از اقدام به دریافت تسهیلات می توانند از نتیجه اعتبار سنجی خود را مطلع شوند.مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به سایت مرات و پر کردن اطلاعات درخواستی از جمله میزان حقوق دریافتی و مبلغ پرداخت تسهیلات اقساط و چندین اطلاعات دیگر به نتیجه مورد دلخواه بانک قرض الحسنه رسالت در زمینه میزان مدت بازپرداخت تسهیلات برسند.البته استفاده از سامانه مرات هزینه ۱۰ هزار تومانی برای مشتریان در بر خواهد داشت.درحالی بانک قرض الحسنه رسالت هزینه ۱۰ هزار تومانی بابت استفاده از سامانه مرآت دریافت می‌کند که هم اکنون بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کارمزدی معادل ۲۵ هزار تومان از مشتریان درخواست می کنند.
اعتبارسنجی مشتریان بانک رسالت از طریق سامانه مرآت

ثبت دیدگاه

ثبت